Sidor

19 oktober 2014

Random pics- ett nytt försök

Hej du söndag! Jag har förvisso varit hemma och vabbat hela veckan (förutom i onsdags då jag var iväg till Stockholm med jobbet för fortutbildning). Så jag känner mig rätt 'dagvild' kan man säga, men hur som helst så ska det bli skönt att börja jobba imorgon igen och komma in i rutinerna!


Ja soffan är här nånstans men det är ju så mysigt med kuddar! Märks det att jag gillar svartvitt och mönster hihi. 


Kaffeälskare som jag är så kan det bli en del koppar på en dag... Vi har letat efter nån bra och snygg kaffebryggare som brygger rätt i termosen (svärföräldrarna har en sådan) och så såg jag denna i ett reklamblad och slog till! Ja okey, min man slog till med direktiv från mig haha...


Ja det här var ju en ovanlig bild, och jag kan inte påstå att det har blivit en vana- än. Men jag försöker, för att träna/röra på mig är inget jag har prioriterat tidigare men nu försöker jag som sagt komma ut nån/några gånger i veckan. Blir bara powerwalks än så länge, men någonstans måste man börja. Jag har iallafall köpt nya kläder och det motiverar ju lite. Skulle behöva nya skor också, men jag vill investera i ett par bra (och då kostar det väl en slant).
PW är inte bara bra och nyttigt för motionens skull, det är rätt skönt att komma ut och rensa skallen också och komma ut i friska luften. Nu jobbar jag förvisso på en förskola så friska luften är det ingen brist på, vi är ute i alla väder :) 

Ja det här var ett inlägg om ingenting egentligen, men jag tänkte om jag skulle försöka blogga lite mer, när tiden och lusten finns. Men kanske med något mer innehållsrikare än det här haha. 

Hoppas ni har det bra där ute- många av er gamla bloggisar följer jag flitigt på instagram!

KRAM

Inga kommentarer: