Sidor

3 mars 2012

Vedpojke och ketchupunge



Hej du soliga lördag som jag inte får njuta utav! Jag står i fönstret och tittar hur Tobbe och Viktor jobbar hårt med veden (observera att Viktor har jobbarbyxorna och arbetshandskarna på). Inte för att det känns som om vi kommer behöva elda så mycket mer nu men better safe than sorry :)

På altanen roar sig lillebror med att prova mina stövlar, frustrerad blir han när han sen inte kan i dom!


Min ketchupsmutsige gullunge! Som ni ser är det fortfarande pyjamas på, iallafall för mig och lillebror.
Viktor är nu hos grannen och leker och jag leker med min födelsedagspresent som jag fick i förskott. Eftersom min man inte är hemma på självaste födelsedagen fick jag den imorse- wiiih! En helt egen liten laptop, ojoj som jag ska blogga nu hehe ;)
TACK älskling!!!


Inte för att jag hade tänkt att blogga nått i helgen, men jag var ju bara tvungen att prova juh! Och ladda hem diverse program, leta upp alla mina favoritsidor osv. Det är ju inte så antsträngande. Febern håller i sig men det finns ju alvedon. Och vila vila vila (så gott det går med tre barn i huset, hehe).

Ha en fortsatt härlig dag!

7 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Vilka härliga bilder! Maken har också börjat köra in veden idag. Ska ut och hjälpa till imorgon tänkte jag - så att man ligger på plus ;0)

Krya på dig, min vän!

Kramen Jenny

Handgjorda drömmar sa...

Ketchupbarn känner man ju igen... konstigt att det alltid lyckas hamna i hela ansiktet på dem :)
Wow, en laptop!! Grattis till dig!
Lät inget vidare med feber - ta hand om dig ordentligt!
Kram Marie

Unknown sa...

Härliga bilder på din fina familj.
Och så snäll man du har, ny laptop skulle allt jag oxå behöva.
Krya på dig, kram Ing-Britt

Rapport till Vänfors sa...

Men din stackare, sjuk igen...nu måste det väl ändå vara dags att du får bli frisk. Härliga bilder på dina tre män:)
Krya nu på dig.
Kram Annika

Vardagens guldkorn sa...

Å det var en finfin present! Grattis i förskott får man säga då. Då har du något att roa dig med i sjukstugan. Drygt med feber, hoppas du kryar på dig snart!
Kram Linda

Helena sa...

Så tråkigt att du är sjuk, men vad lämpligt med en laptop då. Så du kan ligga och vila och surfa samtidigt :)Krya på dig vännen! kram

Jenny sa...

Krya på dig!! Trist när edt inte ger sig...
Kul med en laptop, jag har precis köpt mig en ny, som jag kan ha i knät utan att det kraschar som min gamla gjorde så fort man rörde den...
Söta barn du har ;)
Kram Jenny