Sidor

2 mars 2012

Fredagsstatus

Här är den, min sjuksäng ute på altanen. För visst har jag insjuknat-igen! Helt otroligt, jag tog till och med nån extra dag sist för att kurera och gardera mig innan jag började jobba igen.
I natt kom hostan och hälsade på, både hos mig och Viktor. Han är förvisso pigg men jag fick feber nu på eftermiddagen.

Hur som helst, inge kul att läsa om sjukdomar hit och dit, men svårt att vara inspirerande då också. Orkade iallafall fippla lite med mina pellisar på förmiddan som jag också orkade fota. Sen ska jag tydligen få födelsedagspaket i förskott av mannen, idag eller imorgon! Aggghhh snacka om att hålla en på halster! Vill ha nu :)

Förresten, sängen, det är ju Hannes blivande växasäng som givetvis ska bli vit (förhoppningsvis innan han hinner växa ur den). Men den är rätt skön att ligga i därute på altanen, när solen gassar :)

Hoppas ni har en betydligt bättre dag och helg, så hörs och ses vi när jag är på benen igen!
KRAM

3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Aw krya på dig vännen. Jag ligger oxå och är halvkass. Fick feberfross och hosta nu på eftermiddagen. Ajaj...inget kul alls.

Hoppas ni tillfrisknar. Skickar dig lite styrka
Kram Malin

Lena sa...

Men, vilken tråkig start på helgen.
Hoppas du i alla fall orkar vara ute på den härliga altanen, det utlovas ju sol, och kanske kan en liten dos av njutning därute få dej att tillfriskna snabbt.

Kramar

Hemmavid sa...

Hej!

ser inte helt fel ut att ligga och gona sig i den sängen.. trist att du är sjuk. Hoppas att du kryar på dig!

kramen Jenny