Sidor

16 oktober 2014

I vardagsrummet- instabilder



 En ny matta har hamnat i vardagsrummet- idag ligger den åt andra ledden. Om jag gillar svartvitt och mönster- öh jaaaaa! Ha ha ha....
 
  
 From where I sit, det har tyvärr blivit mycket vabbande med minstingen. Återkommande hög feber och han är helt slö och trött, ingen aptit... Men läkaren hittade inga fel eller konstigheter på de prover de tog mm. Nytt blodprov ska tas idag....


 Vackra rosor som jag fick av mannen, romantikern.... Älskar just den här färgen

Ljus i vårt hus, älskar kvällsmyset! Tända ljus gör gott för själen...  Nästan lite så att jag längtar efter julen hihi. 

För dig som vill följa min vardag så finns jag på instagram där är jag mer aktiv; ullvi32 

Ha en fin torsdag- snart är det helg!
kram

Inga kommentarer: