Sidor

29 februari 2012

Innehållsbyte

God eftermiddag!
Solen skiner så härligt även idag, hur kan det inte vara en bra dag då?! Idag hade jag med mig Viktor till jobbet, men lillebror fick gå på sitt dagis eftersom han är lite för liten och för mammig.
En tidig dag, och fort hem för att hämta lillebror och sen ut på altanen för lek och mellanmål. Och mamma passade på att lull-lulla lite :)
Jag älskar mina stora glasburkar som jag förresten har bytt innehåll i, tidigare var det kottar, nu lite mer somriga ting :)

Det kan ju tyckas att guuu så gott med pannkakor till mellis, men faktum är att det var bara jag som åt. Mina barn har fortfarande inte lärt sig att tycka om pannkaka. Dom fick annat till mellis istället :)

På vägen hem hämtade jag ut ett paket med grejer från Panduro. Jag älskar paket, särskilt när det är något jag har beställt och väntat på (allt syns inte på bild). Mycket i paketet var saker jag fyndade på rean, dvs jag kunde köpa så mycket mer hihi.

Nu ska jag fortsätta lulla/leka med barnen, tur att man är kvinna och kan göra fler saker samtidigt hehe ;)

Kram

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, visst är det bra att vi kan göra massor samtidigt!?!
Vad fint du har i burkarna nu, jag vill också ha fina snäckor så jag kan piffa mina burkar! Är det självplockade eller har du köpt dem?
Sååå mysigt att hämta ut ett paket från Panduro!! Älskar pyssel, fast det har ju inte blivit så mycket av den varan de senaste åren...
Vilka barn du har som inte gillar pankisar! Men de kanske lär sig snart. Mysigt iaf med solen och myset!

Ha en fortsatt mysig vecka, kram Jenny

Jenny sa...

Haha, tur att jag inte hakade upp mig på ordet mys ;) ;)

Lena sa...

Vill också ha tid att lull-lulla!
Ser något stjärningt skymta i första bilden, roligt att de kommer till användning.

Jag har ju Panduro på fler ställen häromkring, men har sett att de har mer i sin nätbutik, skulle kanske beställa i stället för att handla direkt? Pinnarna ser spännande ut, blir kul att se vad du gör av allt.

Kramar