Sidor

28 februari 2012

Kuddfrossa

60kr/st

2 st för 99 kr

60 kr/st

45 kr/st (skulle passa sååå bra in i Viktors rum!)

2st för 199 kr

2 st för 149 kr


Åhh ibland vill jag bara hiva ut allt och börja om från början. Eller iallafall förnya mig lite. Iallafall när det inte kostar mer än så här. Alla dessa kuddar finns att köpa på JYSK. Tog ett axplock ur deras sortiment, finns såå mycket mer där!

Jag är tillbaka på jobbet igen och där är det något lugnare eftersom det är sportlovsvecka. Det lullar på som det ska igen. Och snart är det mars. Och min födelsedag, wihooo!
Nu ska jag gå ner till lagerbutiken (i källaren) och öppna nästa "barnstorlekslåda", vi är så tacksamma för alla fina kläder som barnen får ärva av sina kusiner :)


1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, jisses, så mycket fina kuddar! Hm, jag har nog INTE plats för fler, det kommer nog lååångt ner på inköpslistan...
Riktigt piffigt det blev med lego-skåpet/hyllan. Vad mycket idéer du verkar alstra just nu =) På dem bara!
Ha en fin fortsättning på veckan, kram Jenny