Sidor

4 januari 2012

Ljus, hållare och stakar


När jag var på stan häromdagen så var jag in till Lagerhaus och såg bland annat en massa ljus/stakar/lyktor och faktiskt identiska ljusstakar som dom som jag köpte från Louise interiör. Prismässigt något billigare men man slipper frakten om inte annat- om man har ett Lagerhaus där man bor vill säga.

Idag sov vi lääänge, vid halv tio kom jag upp och det här är inte lovande eftersom vardagen börjar nästa vecka. Men äh, vi har ju fortfarande jullov haha.

Imorgon fyller min älskling år, något "orättvis" att fars dag och hans födelsedag ligger så nära julen. Och därefter vår bröllopsdag. Mycket firande på kort tid och mycket presenter att fixa. Sen i februari är det alla hjärtans dag vilket vi i sig inte "firar" med något märkvärdigt.

Nu ska jag gå genom lite babysaker och ge bort till någon som nyligen fick barn, bättre att det kommer till användning än att det kastas.

Ha en fin onsdag!


1 kommentar:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Underbart att sova till halv 10 - men sover barnen så länge också?!?

Vår dotter börjar kunna sova lääänge (hon är 10 år) men sonen (8år) är en riktig morgonpigg rackare - nu kan han i alla fall sova fram till halv 8 på helgerna - när han var "liten" var han uppe vid halv 6...

Njut av sista dagarna!
Kramen!