Sidor

15 maj 2011

Gårdagens Utropstecken med stort U!

Igår fick jag en chock. Jag blev mållös.
Jag och mannen satt i soffan nere i biorummet och skulle kika på Melodifestivalen.

Tobbe: Vet du vad? Man skulle ha mer kuddar i soffan.
Jag: ----- ?????
Tobbe: Ja, det skulle vara schysstare med mer kuddar.

Jag som annars får onda ögat eller himlande ögon så fort jag pratar om kuddar, plädar osv och knappt vågar köpa nya kuddar så kommer HAN och vill själv ha FLER kuddar!!!
Det kanske börjar smitta av sig det här. Vi håller tummarna :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket underbart och maskulint mysigt biorum ni har inrett. Tänk att de orden kommer jag nog aldrig få höra av min man ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hammarsbacken sa...

Då får du allt passa på att köpa kuddar. Vem vet när en sån kommentar kommer igen... Kram Sonja.

Grodmamman sa...

Ibland händer det!:) Snabba dig och köp några nya kuddar innan han ångrar sig!
Kram

pysseliten sa...

verkligen läckert .Ni måste va helnöjda med det :) Härligt blogg med hitta dig via styleroom .