Sidor

16 maj 2011

Garanterad vinst

Utsikten när jag satt vid altandörren.. Vackra äppelträd!

'
Tusen tack för era fina kommentarer om vårat biorum! Det är knappt så vi tror att det är samma rum när man tänker tillbaka hur det såg ut från BÖRJAN. Han har slitit hårt min käre man med renoveringen så han förtjänar ett "eget rum"- även om vi alla kommer att använda det :)

Då var det måndag igen och vad gjorde vi i helgen egentligen? Vädret var inte det roligaste men nog hittar man att göra ändå. Lördag kväll var det ju melodifestival och jag gillade de där knäppa tvillingarna från Irland bäst- efter Saade såklart .
Igår kväll kikade vi färdigt på Transformers och efter det hann vi se sista perioden i hockey. Vann gjorde VI också- jag är ju finne ;) Det var sisu i de finska Lejonen igår kväll. Men svårt det där, när Sverige och Finland möts i olika sporthändelser, jag håller på båda så på så sätt är jag garanterad vinst!


Inga kommentarer: