Sidor

13 juni 2013

På altanen

 
Igår tog jag en cykeltur och plockade lite blommor längs vägen....
 

 
Altanen har fått sig en ny ljusslinga, små bollar (varmt sken inte det där blåa) och den är himla lång, den räckte ena långsidan och nästan hela den ena kortsidan. Köpte den på Ica Maxi 199 kr (fanns med färgade bollar/kulor också). Vimplarna är gamla, köpte dom på Rusta för 20 kr för länge sedan.

 
Nu ser jag fram emot varma härliga sensommarkvällar, då vi kan sitta här och lyssna på musik, dricka en glas rosé, ta en öl, ja bara vara...

 
...eller kanske blogga :)
 
 
Nu är det inte bara Hannes som har feber utan jag vaknade och hade 38,3 i morse. Än så länge verkar Viktor klara sig. Men vi är alla hemma och idag regnar det här... Så typiskt att jag också blev sjuk, ikväll ska jobbet ut och äta och nu missar jag avslutningen, skulle ha blivit 'sista kvällen med gänget' eftersom jag i höst börjar på nytt jobb. Men det är som det är!
 
Nu blir det salta pinnar och gos i soffan med ungarna och titta på Toy storyfilmer!
 
kram
 
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Den ljusslingan måste jag kolla in. Var verkligen fin.
Tråkigt att ni inte mår bra och är febriga. Så du ska byta jobb vad spännande. Blir det ett helt nytt eller byter du bara avdelning?
Krya på er kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej fiiiint på din altan!

Tråkigt o vara sjuka, krya till er

Kram Camilla