Sidor

12 december 2012

Vitrinskåp?

 
Hej och hallå!
 
Jag kikar lite på IKEAs kommande (eller pågående) reor för ikea familymedlemmar och fick helt plötsligt för mig att ett vitrinskåp i köket vore nått. Vi har hyllplan som idag är överfulla och vi behöver mer plats för saker och ting i vårt lilla kök. Om man skulle ta bort hyllplanen och ställa ett vitrinskåp mot den väggen istället... *funderar spånar klurar tänker*
Ett skåp sväljer ju mer saker än två hyllplan iallafall!
 
Priset är detsamma för båda skåpen, 1795 kr, men vilket är snyggast?! Den yttre designen är fin på liatorp men invändigt är hemnes fin.
Vad tycker ni?
 
kram
 

6 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Utan tvekan Hemnes vitrinskåp. Tycker att hyllplanen är övervägande och faktiskt så gillar jag att det inte står direkt på golvet

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Jag gillar liartorps men skulle byta ut glashyllorna till trä. Tycker väldigt mycket om att det är glas även på sidorna. På det viset ser man ju det vackra man fyller skåpet med från fler vinklar.
Här hemma hägrar förkylningar och stora tjejen ligger med feber. Hoppas ni mår bra.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Elin sa...

Vitrinskåp är så trist. Varför visa saker bakom glas? Blir ofta någon slags trista skrytskåp med fula vinglas. Så känslan, även när det är kul, är trist. Tycker jag :)

Vita huset 28 sa...

Hej om jag fick välja så skulle ja ta liatorp, gillar desigen den yttre bättre på det.
Men de är du som ska ha de.

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag skulle välja Hemnes :)
Kram Caroline

Linda sa...

Jag gillar Hemnes, snyggt (och praktiskt) att den har fötter... Jag gillar vinskåp, om man gör de personliga vilket du säkert skulle göra ;)... Kram