Sidor

21 december 2012

Åh va tiden går fort!

 
En liten liten bäbis (Hannes). Och jag då.
 
 
bilder farmor/farfar
 
 
Jag har fått en massa bilder på mailen från min svärmor, bilder på barnen, mig, oss, vilket är jättekul att ha eftersom det oftast är jag bakom kameran. Så jag har haft en liten bildnostalgiresa här ikväll, från när barnen föddes och framåt. Tänk så små dom har varit! Och hur mycket som har hänt under den här tiden fram till idag.
 
Vet inte om det är åldern, för att det är jul eller nått annat, men jag känner mig bara otroligt lycklig, tacksam, välsignad och glad- och full av kärlek. Mina barn= mitt allt, mamma älskar er! 
(behöver man önska sig något annat när man redan har allt)
 
Idag gick även jag på julledighet, sköna 16 dagar har vi framför oss. Barnen har ju varit hemma denna vecka så dom får ett väldigt långt jullov. Dom väntar spänt på tomten och undrar om det inte är julafton snart :)
 
Då är det finliret och småfixet kvar, få se om jag hinner kika in för ett inlägg till innan julafton. "Årets julkort" kommer jag iallafall att visa :)
 
Ha en skön helg, kram!
 
 

Inga kommentarer: