Sidor

6 mars 2012

Skithuset :)


Nämen, välkommen in till skithuset, varsågod ta en blöja ha ha... Många har ju toarullar i korgar så varför inte en blöjkorg?  Jag bara testar, men den får nog stå under stolen så länge. Hannes är så duktig som själv går och hämtar en blöja och lägger sig på mattan i vardagsrummet och säger; bytta löja mamma! Även när det inte behövs byta blöja :)




Inte så inspirerande med 'vanliga' badrum egentligen, men så här ser den ut den lilla vi har. Vilket år som helst ska vi ju få ett mycket större badrum i källaren :)

Jag har precis ringt jobbet och meddelat att jag blir hemma resten av veckan (hade sen tidigare tagit ledigt på fredagen). Mår bättre men febern ligger aldrig under 38 och kroppen känns trött så det är bara att gilla läget. När ska man ringa läkare egentligen? Hur länge är det "ok" att ha feber? Jag har haft feber sen i fredags eftermiddag...

Men så tråkigt med sjukdomar, nu ska jag leta upp lite inspiration ute på nätet, nått som man blir pigg och glad utav! Ja utöver era härliga bloggar :)
Och ikväll är det Desperate housewives, undra om det är Greys imprgon då?

KRAM

Inga kommentarer: