Sidor

21 mars 2012

Dagens dokumentation

Idag har jobbet haft utbildning hela dagen, faktiskt bra och nyttigt, speciellt att sitta och prata i mindre grupper med andra utanför sitt närmaste arbetslag. Men så ovant, att SITTA en hel dag när jag är van att röra på mig hela tiden och vara UTE :)


Men jag fick vara ute med barnen när jag kom hem (medan mannen lagade mat), riktigt härligt vårväder idag! Det var premiär för barnen med tennisdojor/gympaskor och nya mössor. Men när solen försvann så blev det fort kyligt.
Och på altanen står riset i en kanna och det är inte länge kvar nu tills det är fullt med gröna blad och blommor :)
VÅR!

Hoppas ni har haft en fin dag, nu ska vi äta middag!
Kram


2 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Minns när jag var liten och man fick ha sina "springskor" för första gången på våren, helt galet lycklig var man:) Hoppas dina prinsar får samma härliga barndomsminnen av sina nya dojjor.
Kram Annika

Vardagens guldkorn sa...

Härligt med vårsolen!!
Bilderna i förra inlägget föreställer vad jag kan se:
Bild 2: paradisbuske
Bild4: Hortensia

Båda är underbara!!

Kram Linda