Sidor

21 mars 2012

Blommor





Lite blandade bilder på blommor/buskar som jag skulle vilja ha i trädgården. Minns inte just nu vad dom heter men många av er som läser kan det här mycket bättre än mig, jag har mycket kvar att lära mig när det kommer till trädgård och blommor :)
Några av dessa hittade jag på sidan jag skrev i förra inlägget, se HÄR (där finns även fler kombinerade frukt och bär träd/buskar att kika på).

Tack för kommentarer och åsikter, kul att höra vad Ni tycker och känner, även när det gäller mer "laddade frågor" och inte bara inredning :) Bloggen blir ibland ett litet ventilationsfönster, och ibland rör det mer än bara inredning och renovering, även om jag försöker hålla mig till ämnet. Men så är det för alla som bloggar, alla har ett liv utanför bloggen! Men mycket håller jag privat och utanför den här sidan..

Vilket tar mig till det jag ville få sagt idag...
Utan att gå in på detaljer, familjelivet är som sagt privat och jag väljer vad jag skriver och inte skriver. Familjerelationerna är också som dom är men jag vill bara säga en sak om mina bröder. Vi kanske inte står varandra nära men igår hände något som gjorde lillasyster både glad, stolt och rörd av anledningar jag inte kan gå in på här. Vi är en syskonskara på fyra där alla är så olika varandra och kanske därför ibland så långt ifrån varandra (plus ålderskillnad) men jag vet detta,
jag älskar alla mina tre bröder, lika mycket och no matter what ♥
För jag vet att dom skulle ställa upp för mig :)

Så idag hissar vi bröderna!

1 kommentar:

Helena sa...

Vackra blommor. Jag är också riktigt dåligt på namn på blommor och andra växter, men det spelar väl egentligen ingen roll tycker jag för inte blir de mindre fina för det :) Kram