Sidor

23 november 2011

Från grönt till rött

Spegeln i hallen har blivit pyntat med stjärnor...


...bordet i biorummet....

Tack för alla söta och fina kommentarer i förra inlägget! Alltså, nu har jag ju inte gjort nått med allt det gröna, jag bara ställde ihop det inför fotot och tanken är väl att jag ska göra/dekorera något med dom vid tillfälle. Men kommer jag inte till skott så får dom väl stå så där, ja minus mossan som jag borde hitta någon plats för :)

Bjuder på lite mindre bra och klara bilder idag, men så är det när man fotar på kvällarna. Stjärnljusslingan har åkt fram i ett försök att komma i adventsstämning (men nej funkar inte). Och här hos oss är det rött oavsett årstid, våran 'accentfärg' i speciellt hall och biorum. Till biorummet köpte jag en vattenavvisade duk från Rusta (finns i röd och svart) och självklart blev det en röd duk!

Kotavlan som jag vann hos Hilla med bloggen My woodhome har kommit till en lite annorlunda användning än vad jag tänkte mig. Ett ljusfat! Eftersom biorummet har röda, vita och svarta detaljer så tyckte jag den gör sig bra bordet, med tända ljus. Och så syns den faktiskt bättre :)

Trevlig onsdagskväll!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ha en trevlig kväll du med! Löööv stjärnor OCH ljusslingor, så en med stjärnor är väl super!!
Jag har en som ligger på min sänggavel året runt faktiskt, tihi.
Kram Jenny

Rapport till Vänfors sa...

Härliga mustiga färger, jättefint.

Kram Annika

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvejs. Å vad fint du gör och så såg jag den fina ljusslingan i tidigare inlägg. Var den köpt på Indiska,,, jag älskar ljusslingor!!
Den var verkligen fin:)
Ha det så gott.
Kramkram<3nettan

Hildas hem - Sofia sa...

Det är så mysigt nu när man kan pynta lite. Så fint och smart du gjort med ko-tavlan. Jag har en exakt likadan men min står på en hylla. Den är så fin :)

Jag önskar dig en fin kväll!
Kram Sofia

Unknown sa...

Finurliga du!!

Mina Kotavlor har jag aldrig ens tänkt tanken till att kunna ha på bordet som fat! Blev ju superfint jö!!
Ja, jag har lovat mig själv jag oxå att inte köpa nå innan jul.
Men allt man köpt som man faktiskt kan ha ÅRET OM:::det räknas väl inte va?? ;)

Den röda filten med stjärnorna...så fin...vart har du köpt den??

Kramar!!