Sidor

18 oktober 2011

Det här med fotfjärilarna...

Vad glad jag blev i morse när jag klickade in på Foreldremanualen och såg Viktor och hans fotfjäril där (jag skrev om detta i ett tidigare inlägg). Klicka in på deras sida, där finns massor med inspiration för (små)barnsföräldrar :)

Jag kanske glömde att skriva det men innan färgen torkade hade jag på lite glitter för "effektens" skull. Men det väljer man såklart själv hur man vill göra sina "fjärilar". Glitter och paljetter kan ju vara ett tips för lite större barn, som vill dekorera sina fjärilar lite mer.

Inte dom bästa bilderna, det är verkligen grått och trist ute och tydligen här inne också haha! Men barnens tavlor pryder så fint tavellisten i vardagsrummet!

Hannes mår sisådär, hög feber är inte att leka med men hoppas alvedon/ipren hjälper. Nu ska vi försöka äta lite, och snart kommer Viktor hem, en snäll granne som tar med honom hem från dagis :)
Jag blir hemma imorgon med så jag återkommer....!

Inga kommentarer: