Sidor

18 oktober 2011

God kväll


När jag ändå så bara är hemma så kan jag väl slänga in ett 3e blogginlägg för dagen :)

Citatet ovan var lite tänkvärt, speciellt nu när man är hemma med sonen vars feber går upp och ner men vill inte försvinna helt och hållet. Men den gör väl det så småningom.. När man är själv hemma med två små, ena superpigg och den andra nästintill däckad ja då känner man sig otillräcklig!

Men mellan varven hinner jag med lite nätsurf och klickade b.la. in på Mios sida, det var länge sen jag tittade in där. Hittade snygga lampor och kuddar som gärna får bosätta sig hemma hos oss :)


Kikade även in på IKEA livet hemma och såg denna bild och jag kan tänka mig den här garderoben i Hannes rum (minus dom högblanka dörrarna men det går väl att få vita istället).


Nu stänger jag av datorn och går jag ner för att mysa framför brasan- ni får ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: