Sidor

8 augusti 2011

Liten ÄR stor

Det är väl sjukt vad tiden går fort- det säger ju alla och det stämmer ju. Den här lilla krabaten börjar förskolan om två veckor och därmed är min mammaledighet över. Det känns både spännande, läskigt, för tidigt, förväntansfullt mm.
För min del så längtar jag tillbaka till jobbet för jag trivs så sjukt bra med mitt arbete, min arbetsplats och mina underbara kollegor. Men att lilleman ska börja förskolan känns så...tidigt! Tobbe får ta lite av sina pappadagar och förhala det hela haha. Fast han är ca 16 månader när han ska skolas in och jag tycker det är en bra ålder för förskolestart. Så där lagom "gammal".
Sen är det bra att ha föräldradagar sparade, till jul och semestrar.

"Det är bara att skaffa en tredje", men iallafall jag känner mig klar, glad och tacksam för dom två underverk som jag har! Man vill ju ha tid för dom barn man redan har :)

Återkommer ikväll med lite renoveringspics!

Inga kommentarer: