Sidor

4 maj 2011

Backpack

Jag diggar dom här små fjällräven ryggsäckarna (barnstorlek). Viktor har en sen tidigare, den gröna. Självklart ska ju även Hannes ha en så vi köpte en svart till honom så nu har båda varsin ryggsäck. Det kommer bli så gulligt i höst när Hannes också börjar på förskolan när båda kommer med sin ryggsäck- redo för nya äventyr liksom haha :)
Funkar såklart utanför förskolan också, Viktor brukar packa med sig lite leksaker och ha i bilen även om vi bara åker till affären! Nån annan som gillar sin rygga :)

Jag har förresten uppdaterat min blogglista, jag hittar ju nya fina bloggar dagligen och många återkommer jag till så det är klart dom ska upp på listan så jag har bättre koll på nya inlägg!

I eftermiddag är det mammaträff igen med ALLA barnen (annars ses vi oftast med våra små när de stora är på förskolan). Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Linda sa...

Ja, tänk barn och deras ryggsäckar. Det ska packas i och ur, den ska med överallt och roligast är väl att ha den på ryggen...
Gillar också dem små fjällräven, hos oss hänger en blå och en rosa...

Jenny sa...

Ja, de där ryggorna är så söta ;)
Vad roligt att hamna på din lista! Så nu har du hamnat på min, så andra kan hitta hit också, från mig ;)
Ha en himla mysig "lillördag", kram Jenny

Rose Cottage sa...

Kånken är kanon, min minsta tonåring hittade min gamla slitna beige på landet och den har hon haft sen dess.
Så hemskt att ni fick snö, jag fryser av bara tanken, men vi har haft minus grader nu två mornar också, inte så bra när man slängt ut några växter, de fick flytta in i hallen i natt.

Ha det gott,
Kram Ulrika

Systrarna Hjertén sa...

De är gulliga de där små kånken tycker jag nu, men när jag som barn hade en grön kånken som skolväska tyckte jag att den var skitful...ville ha en blå Salomon med S på.


/Frida