Sidor

3 april 2011

I vårat arbetsrum

Byrån har hamnat härinne och jag vet inte, ska den få stanna här- istället för klädstång och "hänga-upp-på-galge-möjligheter".. Och dilemmat måla eller inte och i vilken färg i så fall..
Äntligen har vi fått in hyllorna så vi kan stuva undan allt s-k-i-t. Nu är det inte så vackert med flyttkartonger, jag vill ha snygga plastlådor med lock att förvara sakerna i.. Men vi har satt upp en gardinvajer och vita gardiner (IKEA) så det är bara att dra för! Och ja, gardinrna måste sys upp! 'Lagerhyllorna' är från Jula.


Min gamla och slitna skolplansch som har hängt i tvättstugan testade jag att hänga här (bortse den fula sladden). Men jag gillar repstegen också så jag vet inte vilket som gör sig bäst på väggen. Med byrån som den är så passar planschen in. Repstegen hade jag en tanke med att ha när jag nångång syr och behöver hänga upp, hänga undan. Eller ha det till annan 'hänga upp' förvaring..

Jaja så här såg det i alla fall ut igår kväll när jag fotade lite därnere!

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilket fint skåp! Ett sådant är jag på jakt efter till vår hall. Inte måla tycker jag :)

Ida sa...

Inte måla! JAg älskar sånna gamla teak-möbler, vill ha!!

Hammarsbacken sa...

Kul att du kikade in på min blogg. Du har också en jättefin blogg. Vilken härlig skolplansch. Den passar säkert bra till skåpet. Tittar in hos dig igen. Kram Sonja.

vita hjärtan på tråd sa...

Det blev ju jättefint! Tycker inte heller att du ska måla skåpet - fint som det är!! Här hemma har det påbörjats utrensning av saker och nytt förvaringssystem måste vi bara ordna! Ska bli så roligt att få se ert biorum då det blir klart!!

Ha en fin dag!

Kram Linda