Sidor

3 april 2011

Kom ihåg!

Jag hör olika bud angående att måla byrån eller inte, både här på bloggen och privat och i ärlighetens namn så får den faktiskt förbli såsom den är. För att måla denna pjäs kommer att ta tid och det finns så mycket annat jag både vill och måste göra :) En påminnelse- glöm inte bort tävlingen här hos mig där du kan vinna klädnypor, en liten skylt och ett väggord! Klicka på bilden för att komma till inlägget men det går även bra att lämna en kommentar här. Glöm inte att skriva om du tar en lott (lämnar kommentar) eller två (lämnar kommentar och länkar med bilden). Pågår till söndagen 10/4.

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad kul att hitta hit och tack för kommentaren hos mig. Skönt att höra att det är fler som känner som jag!:)
Blev glad när jag läste om ert arbetsrum/förråd. Vi ska också göra iordning ett förråd till arbetsrum och nu fick jag lite tips och idéer till detta. Först måste vi röja ur där och just nu vet jag inte vart jag ska börja.
Kram

Lena sa...

Hej!

Roligt med en kommentar från en ny läsare, så har jag hittat en ny fin blogg att följa!

Det slår mej att många av oss arbetar eller har ett förflutet inom barnomsorgen, antingen förskola eller skola.

Jag arbetar på en förskola med de allra yngsta, ett underbart arbete med underbara kollegor!

Ha en härligt och förhoppningsvis varm vecka!

Lena

Nyanser av vitt sa...

Hallå där,
Västerås - där var jag i fredags :O)
Fin blogg du har. Ha en fin start på nya veckan.
Kram Agneta

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla du för din titt och kommentar på min blogg! Kul att hitta hit också. Ska kika runt nu...
/Jenny