Sidor

5 december 2010

2a advent-helgen

Vad hände med helgen? Redan söndag och andra advent. I fredags strosade jag runt i lite affärer helt själv och hittade i stort sett klappar till alla som skall få. Skönt. Hittade även lite kläder till mig själv. Det blev sent i säng både i fredags och igår lördag så ikväll ska jag lägga mig 'tidigt'. Igår blev det sent för att jag slog in alla julklapparna men så skönt att ha det gjort. Har även beställt julkorten- Tack Patrik för bilderna som du tog, dom blev så fina! Så jag tror att jag ligger bra till inför julen, det som blir gjort blir gjort och resten får helt enkelt vara.

Varför en bild på Muminmuggar (foto google) -jo min kusin och hans flickvän från Finland är här i Sverige och hälsar på i ett par dagar och vi fick 2 jättefina muminmuggar av dom! Kiitos paljon!

Inga kommentarer: