Sidor

10 oktober 2010

Bland snickare, kockar och brevbärare

Igår kväll såg jag och Tobbe en riktigt bra film (händer inte ofta, varken att vi ser en hel film eller för den delen en bra film), Law abiding citizen.

Kom hur som helst att tänka på tv och tvprogram, jag har ju mina 'tjejserier' som jag följer (inte slaviskt, det blir som det blir, småbarnmamma som man är). Sen har jag och Tobbe sådant som vi gillar att titta på ihop, bland annat Arga snickaren, Såld på hus och Hells kitchen.

Sen så har Viktor sina favoriter som vi då också följer "slaviskt" haha. Just nu är det dock bara Postis Per som är favoriten, men Rorri funkar också.

Men det finns ju annat än tv (nähe) och idag hade vi en skön dag ute, vi åkte till småbåtshamnen. Lekte i en ny (för oss) lekpark och tog en tur ner till båtarna och kikade. Avslutade med en fika hos mina föräldrar som bor i närheten. Nu är klockan åtta på kvällen, båda barnen sover så det blir softisch från och med nu... Trevlig kväll!

Inga kommentarer: