Sidor

31 juli 2010

Matbord

Jag/vi har ju varit på jakt efter ett nytt matbord till köket- familjen växer ju. Så jag hittade detta bord på Blocket för 400 spänn. I gott skick och ett perfekt 'slit-och-släng' bord så länge barnen är små. Sen när de är större (typ 15 år haha) kanske vi köper något helt nytt.

Så nu åker Tobbes slagbord (som han har gjort helt själv!) ner i källaren. Den blir för stor i vårat lilla kök när den är helt uppfälld. Det får bli ett 'spelbord' i blivande bio/sällskapsrummet sen.

Vi hade funderingar på att måla/lacka köksluckorna vita men det får bli ett senare projekt. Så det är egentligen bara golvet som skall på plats (det ligger i vardagsrummet och väntar...ingen pik alls älskling!)

Sen när Hannes kan sitta ska hans tripptrappstol upp från källaren!

2 kommentarer:

My Lovely Home sa...

Hej ville bara meddela att jag byter bloggadress till mylovelyhomeno11.blogspot.com (pga flytt) annars funkar inte länken till mig. Ha en skön vecka. Kram Johanna

My Lovely Home sa...

Hej ville bara meddela att jag byter bloggadress till mylovelyhomeno11.blogspot.com (pga flytt) annars funkar inte länken till mig. Ha en skön vecka. Kram Johanna