Sidor

23 april 2017

Barninspiration

Alltså har ni sett nå sötare? Och vid första anblicken så tror man att det bara är ett gosedjur. Men det är även en nattlampa med musik, en perfekt kombination vid läggdags. En kan tro att mina killar är för stora för gosedjur men inte mina killar. När nattsagan är läst vill de gärna ha (natt)lampan på samt en hög med gosedjur omkring sig innan de somnar. Här hittar du den söta sköldpaddan. 

När jag ändå letar barnrumsinspiration hittade jag denna ljusslinga på samma sida, så himla söt med hjärtformen istället för de traditionella runda bollarna som finns. Fungerar som mysbelysning eller varför inte använda som nattlampa i och med det dämpade skenet. På abc leksaker hittade jag dessa och annat smått och gott (maj är en riktig kalasmånad här så det gäller att förbereda sig även när det gäller presenter). 
Men nu ska vi rensa lite i killarnas rum, sånt som är gammalt, trasigt och sånt de inte leker med längre. Barnen brukar vara duktiga på att sälja sina gamla saker så de kan tjäna sig en liten slant och köpa nånting nytt för "sina egna pengar" :) 



Inga kommentarer: