Sidor

2 maj 2014

Dynor till lastpallarna

När vädret tillåter blir det en del altan/soldäckshäng, och fortfarande har vi inte fått tummen ur att införskaffa loungemöbler. Men vi har för övrigt ingen plats att vinterförvara dom heller så "lastpallslösningen" får funka! 

Jag var på IKEA för att köpa dynor till lastpallarna, jag hade tittat ut de jag ville ha på nätet. Sittdynorna skulle kosta 200 kr/st och de mindre 100kr/st. Men vilken tur att jag kikade in på fyndlagret, jag hittade dessa på bilden för 49 kr/st! Dock fanns inga mindre för ryggstöd, så det fick bli 4 lika stora....
Men jag är nöjd med kapet och för den provisoriska lösning som detta ändå är :)  
Jag köpte 4 st så finns det möjlighet att bygga ut lastpallssoffan- om jag hittar andra kuddar som ryggstöd.


Lastpallar till soffa och kabeltrumma till bord. Återbruka mera haha!
Och de vita däckstolarna självklart under päronträdet

Kram!

Inga kommentarer: