Sidor

5 februari 2013

Sjukvecka

 
bild från Nordljus
 
Usch och blä, det är trist och tråkigt att vara sjuk. Vi är alla 4 sjuka, barnen lindrigare än mig och maken, dom har lite feber och Viktor lite hosta, jag har febertoppar närmare 40, och mannen och jag hostar... Så underbart så. Vi får "jobba" skift, en får vila medan den andre tar barnen och vice versa. Och mitt i allt har ju lilleman slutat med blöja men har inte direkt koll alla ggr ;)
 
Ikväll är första gången som jag iallafall sitter upp och öppnade datorn för att fördriva tiden lite medan barnen sover. Men ska strax gå och lägga mig igen och försöka att inte hosta upp lungorna. Kikade in på Nordljus för att titta på lite nyheter och såg dessa supersnygga armband, svårt att välja vilken/vilka, alla var ju snygga :)
 
Ja, det blev en sån vecka, en sjukvecka, men förhoppningsvis den sista svängen, nu vill jag ha vååååååår och mera soooooool!
 
Kram
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch så jobbigt :(
Krya på er!
Vill också ha våååååår :-)
Kram Caroline

Rapport till Vänfors sa...

Huga, tiden med små barn är en evig sjukdomstid. Tror våra var i tolvårsåldern när det plötsligt bara vände. Plötsligt kunde man gå till jobbet utan att ständigt få telefonsamtal från skolan eller dagis. Tur är väl at man ibland hinner få lite uträttat hemma.
Krya på er.
Kram Annika