Sidor

21 november 2012

I sovrummet

 
Två sånna här hänger i sovrumsfönstret..

 
Lugn & ro- ja tack.
 

 
Desssa krokar syns normalt sett inte eftersom mannens kläder hänger här (men dom ville jag inte fota så bort med dom haha).
 
Lite detaljbilder från sovrummet som i övrigt ser ut som ett bombnedslag. Obäddat och 2 stora ikeakassar med ren tvätt som väntar på mig- lucky me!
 
Blir lite 'dötid' när man vabbar, inte så mycket man kan göra (jo alla måstena såklart) men lilleman blir väldigt mammig när han är sjuk så han har i stort sett parkerat sig mig. Han somnade nyss i min famn och då kunde jag lägga ner honom i sin säng så jag kan göra annat.
 
Jag har fått en idé till ena väggen i vardagsrummet som i dag är skittrist men jag ska försöka övertala mannen så kanske det blir lite mer 'liv' i det rummet :)
 
Nu en kopp kaffe innan jag dyker ner i ikeakassarna....!
Kram
 

1 kommentar:

Rapport till Vänfors sa...

Småbarnstiden känns verkligen som en dröm för mig...då menar jag att det är så länge sedan alltså. Men visst minns man de små "plåstren" som satt på en vid sjukdom. Tur att du kan fixa och dona lite hemma.
Ha en fin fortsatt vecka
Kram Annika