Sidor

2 augusti 2012

Och några semesterbilder till..

Denna farbror satt med sitt fiskenät hela dagarna så jag kunde inte låta bli att fota honom (Kroatien)

På hemvägen stannade vi i Salzburg, husen längs bergväggen är bara hur läckert som helst. Hur får dom till det liksom...

Och självaste Mozart såklart... 

Vi besökte ett museum där, Haus der Natur, där vi kunde se stooora dinosaurier, akvarium och massa annat skoj. Och så lite stros i stan innan vi åkte vidare...

När vi kom på svensk mark igen så visade Tobbe mig runt i först Trelleborg (han har bott där i 3 år) innan vi åkte till Sveriges sydligaste udde. Så mysigt därnere!




Sista stoppet blev i Båstad, tror detta är 3 eller 4e gången jag är där och besöker min "Norgefamilj" som alltid semestrar där på sommaren. Förut har dom hyrt stuga där men nu har dom köpt sig en egen "liten sommarstuga"- en villa på 200 kvadrat :)
 

Min älskade lilla extrafamilj, det var 1997 som jag åkte till Oslo och lärde känna dom och 15 år senare håller vi fortfarande kontakten. Jag är dom för evigt tacksam för mycket av mitt liv därefter.
Jag må ha tre äldre bröder men jag har två lillasystrar också :)
Passar på att gratulera lilla Catharina som idag fyller 20 år! 

Nu tror jag att jag har visat det jag vill visa här på bloggen, resten behåller jag själv och byter fokus. Inte lätt nu i semestertider, har liksom inte kommit igång med bloggandet... Får leta lite ny inspiration!

KRAM på er alla fina!

Inga kommentarer: