Sidor

8 augusti 2012

Ny kökslampa

Tycker jättemycket om vår nya kökslampa (även om mannen föredrar den förra vi hade framför denna men äh vad vet han hihi). Snygga detaljer och vit textilsladd.

Förra lampan såg förresten ut så HÄR. Sen får ni föreställa er att luckorna är vita ;)

Favoritskålen/fatet på bordet, mycket passande för sallader eller som uppläggningsfat för pasta/potatis osv. 
Avlastningsbordet i förra inägget tänkte jag kunde få plats under de två vita hyllplanen på väggen bakom bordet. Den får inte vara för djup/bred bara. Och vita stolar... Och.. ha ha... 

Våran varmvattenberedare har pajat så mannen har hållit på och grejat med det i källaren (en varm dusch skulle inte sitta fel!) så jag har lullat runt lite här på övervåningen. Så typiskt mig, börja lite i alla rum samtidigt.Blir nog bra med det- till slut!

KRAM


6 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej mycket fin lampa, klart du vet bättre än mannen hahah
Lik mina två lampor jag har över bordet som är i zink.

Kram Camilla

Unknown sa...

Den lampan var ju supersnygg och jag hade gärna haft den jag oxå, har ju samma som du hade tidigare ;).
Avlastningsbordet skulle nog bli bra under hyllorna.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Systrarna Hjertén sa...

Nej, det nya lampan är mycket bättre, tur att du bestämmer! ;)

Mvh
Frida

Lisa sa...

Supersnygg lampa, du har bättre smak än maken :)
Hälsar Lisa

Barn & Inredning sa...

Är lampan från Ellos?
Liknar de jag har här hemma....
Helt underbart fin.
Gillar det mjukt industiella..

Kram Malin

Barn & Inredning sa...

Ps...tycker denna var bättre. :)