Sidor

20 maj 2012

Snabblösning på loungemöbel


Vilken sommardag- det skulle lika gärna kunna ha varit en dag i juli så varmt och soligt det har varit idag! Och eftersom vi inte har nå loungemöbler fick det bli en snabblösning på något liknande;

-en lastpall
-en filt (som man är mindre rädd om)
-en barnmadrass (till växa/spjälsäng)
-och en massa kuddar

voila- en solbädd! Kanske inte den snyggaste men jag lovar att den var skön att slappa i, barn som vuxen :)

Premiärbad ute blev det också, och nej vi har ingen jättepool, våra ungar är så nöjda med den lilla plastbåten som vi har :)

Ännu en ledig dag väntar imorgon hoppas den blir lika fin som denna. Hoppas ni också ha fått vara lediga och njutit av dagen/helgen!!

KRAM

5 kommentarer:

Jenny sa...

Vad inne det är med loungemöbler nu, jag har inte bestämt mig för vad jag tycker är snyggt och inte. Själv letar jag korgmöbler :)

Kram,
Jenny

Lantligt i smultronbacken sa...

Meeeen, vilket underbart väder alla (utom vi) har haft idag. AVIS:))

Ska bli fint här hela veckan som kommer också.

Kram Teres

Hemmavid sa...

Hejsan!

Verkar som om många har upplevt sommarvärme idag.. Inte vi, dock - men det kanske kommer...

Snygg och praktisk lösning på er lounge-möbler!

Kramen Jenny

Helena sa...

Vad avundsjuk jag blir på värmen ni fick. Lite sol såg vi igår, men det kom några regnskurar också.. som de allt som oftast har gjort påsistone. Ser ut som ni hade det riktigt härligt! kram

Älskade pion sa...

Du är allt bra påhittig du.;)ser ju jättebra ut,du behöver ingen ny loungemöbel......det har du ju redan.;)Kram Ulrika