Sidor

6 april 2012

Lite ris på plats

I lilla köksfönstret har jag lite påskliljor, dom kom på köpet när jag köpte tulpaner på torget igår. Gratis säger vi inte nej till :)
Ranunklerna har snart gjort sitt men jag tycker dom är så fina just nu, som snöbollar.

Och lite påskris har kommit på plats, flyttade på tulpanerna och ställde riset på vita brickan istället. Vet inte om jag någonsin blir nöjd/klar, som jag flyttar på saker och ting. Men jag är ledig, jag har tid nu :)

Tack för alla påskhälsningar, ni är ju bara bäst!
pst. angående marsipankycklingarna i förra inlägget så har ju inte mina barn gjort dom, dom fick dom av dagispersonalen. Annars har dom en framtid som bagare om dom redan vid 2 och 3,5 år kan göra sådana konstverk :)

Nepp, ska lulla och städa vidare, imorgon blir det kalas och middagsbjudning här!

Kram

1 kommentar:

CreandoPhoto sa...

Vackra, vackra påskbilder! Glad påsk och varma kramar!
Kicki