Sidor

7 februari 2012

Och nu blir det mer reklam :)

God kväll mina vänner!

Har ni det bra därhemma? Här rullar det på som vanligt och igår startade jag inte ens datorn för jag var helt slut.. Inte helt bra i hals och så jobb och livliga barn på det :)

Idag fick det bli en salladsbild, jag vet inte hur ni är med sallad och så, klart man kan göra sin egen från scratch, men jag gillar faktiskt ICAs färdiga salladspåsar. Och sen blandar man i tomat, gurka osv som man själv vill. Favoriten är just toskansk sallad och på sommaren gillar vi grillsalladen. ICA har en hel del bra grejer (tänker på minkakorna jag visade i tidigare inlägg).
Fast sallad för våra barn är mer majs-gurka och tomat :)

Idag är det inte lika kallt ute men jag tycker att jag fryser mer eller mindre ändå, men det har nog med förkylningen att göra. Nu ska jag dricka kaffe och samtala med mannen, känns som man inte riktigt hinner med att verkligen prata med varandra (utöver det som har med barnen, middag, nattning osv att göra).
kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Icas sallader är super! Blir ju liksom inget halvt salladshuvud kvar som glöms bort i kylen...
Babyspenaten är min favorit.
Kram Susanne