Sidor

19 februari 2012

Barnkläder

God morgon!

Hoppas helgen har varit bra så här långt, själv har jag mest "tagit det lugnt" och i fredags somnade jag med Viktor runt halv nio! Tror min kropp behöver sömn :)
Jag har inte använt dator speciellt mycket heller vilket är ett skönt brejk- även om jag saknar bloggläsningen hihi. Och inte har jag några nya bilder att visa heller utan tänkte visa fina kläder från märket Pomp de lux som ni säkert sett/hört talas om. Själv vet jag inte mer än vad bilderna visar och jag funderar på att låta Helena med fina bloggen På vår udde komma hit och visa lite av dom kläderna så man kan känna och titta lite närmare. Ett litet homeparty, om jag har några vänner som är intresserade vill säga (så ni lokalbor som läser min blogg, let me know om ni är intresserade!).

Man kan kanske inte tro det men min lilla 3,5-åring är väldigt kräsen nuförtiden när det kommer till kläder! Jag kan inte plocka fram vad om helst och han byter kläder säkert 5 ggr innan vi kommer iväg till förskolan på morgonen! En kille på 3,5 år- hör ni?! Och mjukisbyxor är bara att glömma han ska bara ha "shorts"- och med det menar han jeans. Och långärmat ska han inte ha på sig inne för det har inte hans bästa kompis på förskolan heller, det gäller ju att köra samma linje som "alla andra". Suck. Undra om dom här kläderna duger för killen ;)





Ha en fin söndag, nu ska jag bada pojkarna!

Inga kommentarer: