Sidor

16 januari 2012

Homeparty

Blommorna från mannen är såå fina just nu, vitt I like :)

Måndag!
Jag och barnen har ledig dag men jag tycker allt dom kunde ha sovit länge än till 6.30.... Men upp gick vi, bompa, billek, frukost och medan jag sitter här med en kopp kaffe så leker dom med BILAR i Viktors rum.
Om en stund ska vi iväg till mina föräldrar och gratulera min pappa som fyller år idag! Paljon onnea isä!

En helg i februari ska jag på ett homeparty där dom säljer inredning, zbh.se är det något ni har varit på eller hört talas om?
Om man ser på bilderna så smäller man ju av- jag vill ha allt! Får nog ta med stora plånboken :)
Bara titta och njut på allt fint som dom säljer :





Hoppas ni får en fin start på veckan!

KRAM

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gomorgon!
Oj där fanns verkligen mycke fint. På ett sånt party skulle jag lätt kunna förhandla mig ;).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ser ut som det finns en hel del att köpa :)

Javisst, det är tvätt, handling och städ som tar upp ens tid när man är ledig.

Ha en fin dag! Kram Maria

Älskade pion sa...

Oj,oj,oj så mycket fint...jag hänger på.;)Har aldrig hört talas om ett sånt home party.Ha en fin dag.Kram ulrika

Tina sa...

Där var det mycket fint, den där tejpen ser väldigt intressant ut!

Kram o ha en bra dag

Marina sa...

Hej på dej!
Gratulera morbror Kalle från oss oxå!!! :)
Hälsar kusin Marina from Vasa i Finland