Sidor

14 januari 2012

Etiketter och omorganisering



'The famous Patrik'
När min bästa väns karl fyllde jämnt så fick han detta i present, en whiskeyflaska med en personlig etikett som går att beställa här. Det går att skriva vad man vill på etiketten både fram och bak. Undra om det finns till vinflaskor också? En bra gå-bort-present, till någon som fyller jämt, inflyttningspresent, avtackningspresent osv.

Jag håller på- eller ska börja göra om lite på bloggen, med bilder och layout (ja det lilla jag kan) så det kan komma att se rörigt ut innan jag får till det som jag vill.
Nu lite lunch, tanken var att vi skulle grilla korv ute men tydligen ingen grill i sikte haha. Får bli innevarianten.

Och avslutningsvis...;



Ha en skön helg!
KRAM

3 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vilken rolig present,gillas säkert av den som får den.;)Ha en fin helg.Kram Ulrika

Lena sa...

Gillar din nya personliga header!Ska bli roligt att se vad du hittar på mer.

Vilken fin present, ska lägga detta på minnet.

Hoppas du har en fin lördag!

Kramar

Rapport till Vänfors sa...

Smart present, denlägger jag i favoriter:)
Kram Annika