Sidor

13 december 2011

Lusselelle

Viktor vid öppna spisen på deras förskola -väntar på fikat :)

...och höjdpunkten -saft, lussekatter och pepparkakor!

Jo nån bild på luciatåget blev det också men jag vill ju inte "hänga ut" andras barn här på bloggen. Hannes var inte direkt MED i luciatåget, han rullade mest runt på mattan framför de andra duktiga barnen :) Och Viktor sjöng för fulla muggar och var jätteduktig!
Hur lyckas alla andra ta så fina barnbilder, där dom står så fint och ler mot kameran? Mina barn måste ha typ mat/fika i hand (mun) för att fastna på bild (enda gången dom är still för den delen haha).

Hoppas ni har haft en fin lucia, lyllo mig fick fira lucia på två ställen, barnens och på mitt jobb!


4 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan Helena!

vilka sötnosar! Och verkligen lycka att få uppleva två luciatåg på en och samma gång! Härligt!

En del barnbilder som är tagna med barn som står och lerrakti in i kameran kan bli lite stela tycker jag..

Mer naturligt och härligt med barn i "farten"...

Kramen Jenny

Ida sa...

Japp, jag har haft en fin lucia. Dubbel, jag med såklart!

Unknown sa...

Så söta dom är och vilken himla fin bild på Viktor vid spisen.
Ha en fortsatt fin Luciakväll, kram Ing-Britt

Rapport till Vänfors sa...

Så goa ungar...söta som pepparkakor:)
Kram Annika