Sidor

29 december 2011

Konsten att shoppa...


..det man behöver istället för det man vill ha är inte det lättaste.

Jag tog mig en sväng på stan med min kollega idag och strosade i alla möjliga butiker, och överallt var det ju REA. Och jag sa till mig själv innan; Helena nu så ska du tänka på dig själv, vad du behöver ha- inte nå nytt lull-lull nu!

Bilden ovan är från Store där jag faktiskt bara fönstershoppade och drömde mig bort (ville ha såååå mycket- men tur att inte plånboken var laddad haha).

Panduro gick det mindre bra, men fyndade en "massa-bra-att-ha-saker" till halva priset. Sen köpte jag faktiskt KLÄDER och bara till mig själv (lätt annars att jag kommer hem med kläder till barnen). Det blev jeansleggings, skjortan på bilden och en kofta. Alla plagg på rean givetvis.

Jo men så munter jag var då på bilden- men nya kläder och ny mobil har jag iallafall haha :)

Tack A för en härlig stros på stan- fastän det regnade!


2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snygg skjorta, jag gillar rutigt. Här slappas det så mycket så jag har skippat rean, man har nog missat mycket bra. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Varm kram
AnnaMaria

Rapport till Vänfors sa...

Fina färger på skjortan:)
Kram Annika