Sidor

9 december 2011

I tryck

Då hamnade man i lokaltidningen igen med lite pics från hemmet. Här sitter jag helt naturligt och läser i soffan... :)

och så här ser lilla köket ut när det är nystädat (två timmar efter bilden togs så var det fullt kaos igen efter att barnen kom hem och skulle ha mellis osv)

Lilla "oasen" på farstukvisten..

våran betongbänk som vi gjorde förra året, med ljung och andra betongverk..

Och här sitter jag och kikar på låssasfilm och äter låssaschips haha :) Synd bara att det var så svårt att fota här nere i biorummet, och att inte den svarta väggen på motsatt sida kunde komma med på bild (där tvn och kaminen står).

Jahapp då har jag/hemmet hamnat i de två lokaltidningarna vi har två ggr detta år, själv tycker jag bara det är kul, även om jag själv hade velat slippa vara med på bild men men, man måste väl (i och med att det är hemma hos reportage och då ska det synas att någon BOR där också).
Då har vi provat på det, hoppas det kan ge någon nånting, vet ju bara hur jag själv är och hur mycket jag älskar inredning, lull-lull osv :)

Ha en mysig helg!

3 kommentarer:

Jenny sa...

OOoooo, så roligt!! Mycket fina bilder på dig och ert hem!
Ha en mysig helg du med, kram Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Hej Helena
Va fint ni har det :)
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Rapport till Vänfors sa...

Ett fint hem pryder den blygaste värdinnan:)
Kram Annika