Sidor

3 november 2011

Tv från förr

Jag blev lite nostalgisk nu på kvällen och kom att tänka på en massa tv-serier från förr. Häng med, kommer ni ihåg/såg ni??

Älskade Anne på Grönkulla, såå mysig miljö och man bara väääääntade och väntade på att dom skulle bli tillsammans nångång!

Beverly Hills, jag såg nog från början till slut, även om det inte var lika bra mot slutet. Det är ju så trist när dom gamla skådisarna hoppar av och nya kommer in i serien...

Dr Quinn, jag var sååå kär i Sully, sååå snygg :)

Mitt så kallade liv, här var jag kär i Jared Leto- också sååå snygg!

Melrose place såg jag nog bara i början för jag minns inte hur det slutade till slut. Blev också trist när dom bytte skådisar hela tiden...

Party of five, den var... helt okay ?!

En av mina största favoriter var Twin peaks- DÅ var den så läskig- och bra! Kommer du ihåg vem som mördade Laura Palmer?

Svenska serier följde jag nog inte så "slaviskt", även om man kikade lite på Rederiet, Skilda världar och allt vad dom nu hettte.

Hade du någon favoritserie, som jag inte har just här?

4 kommentarer:

Almabeatrice sa...

Åh Dr Quinn följde jag!! Missa nog aldrig ett avsnitt hihi NOSTALGI!!

Ord & Känsla sa...

Har i stort sett följt alla de serier du nämnt!!
"Lilla huset på prärien" är ju också en klassiker:)

Kram Helena

Jenny sa...

FAME!!!! <3

Hemmavid sa...

ååååå, vilken nostalgi!
Känns nästan som om serierna var bättre förr??!

Anne på Grönkulla var en favorit. Min syster har serien inspelad - måste nog låna den tror jag...
man skulle nästan ha en hel helg med att gotta sig åt och gråta sig igenom gamla serier..

Ha en fin fredag!

Kramen Jenny