Sidor

21 november 2011

Mysljus




Hmm jag skulle ha tänt lyktorna också innan jag fotade men jaja, det är ju ljusslingan som jag ville visa. Tack Jenny för tipset, tydligen verkar den finnas i många bloggar men alla bloggar läser man ju inte. Det räckte med att kika in hos Jenny för att jag skulle springa iväg till Indiska och köpa mig en jag med! Okay, jag köpte två... Men 59 kr var inte farligt dyrt alls.
På sista bilden ser ni hur fint sken det blir, och dom är dekorativa även när dom inte lyser. Det blev lite effektfullt att ha dom på en silverbricka (en spegel skulle funka bra det med tror jag).

På söndag är det första advent, många bloggar skriver om just det och allt pysslande som kommer att ske. Gud vad jag älskar blogglandia- jag kommer få såå mycket inspiration och allt kommer jag vilja ha/göra!
Själv funderar jag på hur i hela världen jag ska lyckas övertala mannen om att vi ska ha en äkta julgran i år. Det här blir första gången ever som vi har julen hemma hos oss och självklart vill man att allt ska vara "perfekt" och jag vill så gärna ha en riktig gran. Hjälp tack :)

Ha en mysig kväll, kram!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Heeeej!!! Vad fint det blev ;) ;) Alltid kul att hjälpa till, hihi.
Ja, hur ska du nu fixa en riktig gran... Visa en fejk på Plantagen, som var ganska fin iofs, den gick loss på över 2200, så då kan det vara billigare med en riktig ;)

Lycka till, kram Jenny

Älskade pion sa...

Vilken underbart fin ljusslinga,vill också ha.;)Ja du,det här med övertalning är inte alltid lätt,men det fixar du med en kvinnas list.;)Kram Ulrika

Rapport till Vänfors sa...

Men guuud, vilken ljusslinga...på lördag måste jag till Indiska...

Tackförtipsetkram Annika

therese sa...

Även jag har en likadann ljusslinga som jag har lagt ovanpå mossan i min julplantering! och i min andra vita kruka så har jag ljusslingan med pärlor från indiska .)