Sidor

19 november 2011

Mindre roligheter


Lyxig och väldoftande handtvål och lotion. Från Rusta och dom kostar hela 15 kr/st.

Hade hoppats på roligheter att skriva om men gårdagskvällen slutade tyvärr olyckligt då både min plånbok och mobiltelefon blev stulen. Hade inga kontanter i och korten är spärrade, men alltså detta jobb att skaffa allt nytt igen! Och alla bilder man hade i mobilen... Att det finns sånna människor därute. Så för tillfället går det inte att nå mig via mobilen så jag/vi finns på mannens mobil och på mail då.

Men sånt är livet, allt jag blev av med går ju att ersätta men trist är det!

Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Näe, fy vad tråkigt!

Och det är ju som du säger, det är så mycket fixande med att skaffa nytt igen.

Kramar/Lena

Jenny sa...

Så trist :( Att folk inte kan låta bli!!
Snygga tvålar de har på Rusta, jag brukar också ha dem!
Kram Jenny

Ida sa...

Nej men vad fasiken. Det var ju ingen kul nyhet alls.