Sidor

29 november 2011

Kransen

En sån här krans har jag köpt på Biltema som nu hänger på ytterdörren, ynka 55 kr vilket jag tycker är helt okay och så kan jag ju använda den nästa år- om jag vill :) Fast den är snyggare live men det är för mörkt för att fota när jag kommer hem om dagarna. Jag har även gjort klart mina "konservburksljusstakar", men har inte kunnat eller hunnit fota dom heller. Hampasnöre köpte jag också på Biltema, inte heller dyrt och det är ju sånt som går åt, till och från.

Nu ska jag äta något, jag har haft möte på jobbet ikväll så jag är lite mossig känner jag. Tur att jag har kort dag imorgon.

2 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Den ser ju äkta ut, till och med snö.
Kram Annika

Älskade pion sa...

Den duger bra den där kransen tycker jag.Hoppas att du känner dig piggare snart.Kram Ulrika