Sidor

14 oktober 2011

Passa på!


Ohh, jag såg att en av mina favoritnätbutiker har frakfritt nu i helgen, så man kanske skulle passa på att göra en beställning!?
Kanske lite nya kläder och lite "måste-ha-och-jättenödvändiga-lull-lull-saker till hemmet :)
Just päls är inte direkt min grej som bilden visar, men det finns ju mycket annat fint!

Jag fick förresten ett mail om att en norsk sida ville använda några pysseltips från min blogg på sin sida och sånt blir man ju väldigt glad över och sträcker på sig lite extra (vilket är farligt i svenssonvärlden där allt ska vara lagom osv).
Jag har fått en del följare på bloggen och jag blir nästan generad och får lite prestationsångest på att "leverera inlägg" :) Men bara nästan, bloggen är ju min hobby och något som jag tycker är KUL, oavsett det är en läsare eller... 44 om jag inte har räknat fel.

Men NU är det nattinatt för länge sen, ha en trevlig helg vad ni än hitter på!


4 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vad kul att du gillar Nordljus!
Idag har det blivit klart med att jag ska börja sälja för dem och jag ska beställa mitt första startpaket i helgen.
Jag kommer självklart att skriva om det på min blogg, så håll utkik om du vill beställa (fraktfritt)något framöver!

Kram Helena

annashusidingtuna sa...

Hej!
Kul med den norska sidan som vill använda sig av dina pysselideer!
Ha en bra lördag.
Kram Anna

Älskade pion sa...

Jamen då måste du ju passa på att handla....eller hur.;)Roligt att du fått så fin respons på din blogg,det är du värd.Ha en skön helg.Kram Ulrika

Unknown sa...

Hejsan!
Fraktfritt är ju inte helt fel och mycke fint har dom ;).
Kul att din blogg blivit upptäckt av ett norskt företrag. Du har en trevlig blogg med mycke blandade inlägg och det gillar jag.
Ha de gott, kram Ing-Britt