Sidor

3 oktober 2011

Mysig lampa


När jag såg denna snygga lampa i nätbutiken In my house tänkte jag klicka hem den direkt- tills jag läste att det var en liten fönsterlampa. Jag trodde det var en vanlig taklampa, som skulle ha passat så fint över köksbordet.
Om det är någon som vet om det finns nått i denna stil men som taklampa så let me know! Vill ha :)

Idag har jag och barnen ledig måndag- så skönt! Vi skrotar runt i pyjamas och har det bara mysigt hemma. Men snart ska vi väg på lite ärenden, bland annat ska jag köpa något till sovrummet som ni kommer att få se sen :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag förstår dig precis, så synd att den var liten, skulle vara supersnygg över bordet!! Men hoppas det finns nånstans =)
Mysigt med ledigt, jag ska iväg och jobba kväll på fabriken... Helt okej, man får iaf sovmorgnar ;)
Ha en fortsatt mysig dag, kram Jenny

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag tänker precis som du!! En sådan i större storlek hade gjort sig förträffligt över vårt köksbord också, kan bara tänka mig att det blir ett väldigt mysigt sken av den.

Klart att du ska komma hit och ta en fika!!!!!Du är så välkommen!!! Bara roligt med nya bekantskaper och att då träffas irl vore toppen enligt mig i alla fall.
Lillebror är sjuk tyvärr så det kan nog inte bli denhär veckan och nästa vecka åker vi till Värmland för älgjakt men efter det kanske?
Kram Anna