Sidor

1 september 2011

Pippikul

En liten tjuvtitt på Hannes pippitröja som min mamma har stickat klart- nu är det bara Viktors kvar- tack snälla och duktiga mamma! Klart dessa går att köpa eller sticka själv, men när man inte kan eller har tid/tålamod att lära sig så är det toppen att ha sin mamma som har en massa tid till övers ;)

Jag har jobbat i 3 dagar och redan nu känner jag av lite halsont, och Viktor är lite snorig, en härlig kombination med två förskolors basilusker :) Vi får se hur sjuka vi blir eller om det är något snabbt övergående..
Men det går jättebra på jobbet, det är en härlig barngrupp och denna termin kommer jag ha hand om 5-åringarna och gymnastiken som vi har en gång i veckan- i en riktig gymnastiksal som vi har tillgång till. Kul!

Nu lite dusch, kvällsmys och sen bums i säng!


1 kommentar:

Lena sa...

Ser dem överallt nu, Pippitröjorna!
Bra att ha en stickkunnig mamma.

Vet inte om jag läst det tidigare, att du, liksom jag, arbetar på förskola. Kul! Tror många av mina bloggvänner är pedagoger, ska nog ha en undersökning om detta.

Hoppas ni kryar på er!

Kramar