Sidor

16 augusti 2011

Resa och hår


En jättefin bild på SJP och hennes man som jag hittade på google.

I januari firar vi bröllopsdag- lååååångt dit men redan nu sitter jag och klurar på vart man skulle kunna åka nånstans på en weekend, typ tors-sön (utan barn)? Har ni tips på land, stad och ev hotell så lämna gärna en kommentar! :)


Hår. Jag klurar även på frisyrer och färg- det känns som ett besök till frissan innan jobbstart skulle kunna vara något. Jag är typ rätt ljus nu och väldigt långhårig, men jag vet ju att ju närmare vintern vi kommer desto mörkare kommer håret och utväxten att bli.
Dessa bilder ovan är väl egentligen ganska snarlika, och det är mest färgen/slingorna som jag kikar lite extra på. Mest lutar det till att jag vill ha liknande färg(er) som Jennifer Aniston har (längst upp till vänster i bild).
Sen gillar jag tvilling Olsens "busiga" hår längst ner till höger i bild. Så Jennifers färg och Olsens frisyr.
Ja då är det bara att boka en klipptid då!

Tack för pepp i förra inlägget, jag hoppas jag kommer använda och ge det en chans iallafall- som Linda skrev, man får börja i lagom dos och sen trappa upp. Sätta en realistisk nivå för mig själv. Det är många kg som skall bort...

Hoppas ni har det bra, här har vi nyss avnjutet den GODASTE köttgrytan ever, full poäng från alla här hemma faktiskt! Mums!

Inga kommentarer: