Sidor

18 augusti 2011

Ett litet äventyr



Vi har varit iväg på ett litet äventyr så bloggen har skött sig själv här medan vi var borta (schemalagda inlägg). Men vi åkte bara till Stockholm för att sen åka iväg på ännu en kryssning, denna gång med Viking.
Bilderna ovan är från Mulle Mecks lekpark (googlade bilder) som ligger i Järvastaden vilket jag varmt kan rekomendera- Viktor, ja alla vi blev stormförtjusta i allt fint, coolt och häftigt som fanns att leka och titta på!
Om det ändå så fanns nått sånt här här hemma också!

Ja vi började resan med våran bil men bilen är nu kvar i Stockholm för reparation då vi lyckades krocka, självförvållat och i ingen hastighet så vi mår alla bra- men bilen fick sig lite skador ändå. Så det blev att ta en taxi till terminalen och efter båtresan tog vi bussen hem.
Så vi får se om vi behöver lånebil eller om vi klarar oss utan, beror på hur lång tid det kommer att ta. Som tur är börjar jag inte jobba än då jag har inskolning innan jobbet väntar. Och vi har ju Tobbes bil så..
Så kan det gå!

Tack igen för så fina kommentarer ni lämnar, jag blir så glad
Nu dags för sängen, jag får kika in hos er senare!

Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Härlig tripp ni varit på men oj så lätt en olycka kan hända. Vilken tur att ingen av er blev skadade.
Ha en bra fredag, kram Ing-Britt