Sidor

11 juni 2011

@ the beach



Hallå i stugorna!
Idag har familjen varit iväg till stranden för "bad" (läs lite plask) och sol (läs dis med ett kommande åskväder som dock aldrig kom). Hur som helst så var det himla skönt att komma iväg och plaska lite i vattnet och barnen hade det skoj! Lite melon och rabarbersaft hade vi med oss också. Min stråväska kom till användning också, mitt bästa traderafynd som jag fick för 11 kr :)

Ser att fler har frågat vart jag köpte kalender som jag visade i ett tidigare inlägg och det är ett loppisfynd som jag gjorde hos Ann-Catrin med bloggen Fint hemma. Hon har en webloppis där det emellanåt kan dyka upp ett och annat guldkorn :)

1 kommentar:

Ida sa...

Aah vad härligt det ser ut! Den här familjen har inte gjort stranddebut ännnu för i år men själv gjorde jag premiärdoppet i onsdags.